Makse- ja tarnetingimused
ÜLDSÄTTED
- Käesolevad e-poe üld– ja tellimistingimused (edaspidi: Tingimused) kehtivad kõigi isikute (edaspidi: Ostja) ning SAMSA FAMILY BAKERS OÜ (edasipidi: Müüja), registrikood 12902541, Toompuiestee 37A, Kopli 1, 10412 Tallinn, käesoleva ostukeskkonna www.samsafamilybakers.com (edasipidi: epood) vahendusel toodete (edaspidi: Kaup) ostmisel tekkivatele õigussuhetele.
- Tingimustega tutvumine on kohustuslik.
- Müüjal on õigus oma e-poe parema ja turvalisema kasutamise huvides Tingimusi ja hinnakirja muuta ning täiendada. Tingimuste ja hinnakirja muudatused ning täiendused jõustuvad vastava muudatuse või täienduse avaldamisest käesolevas interneti leheküljel. Kui Te edastasite oma tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse Teie ja SAMSA FAMILY BAKERS OÜ vahel tekkinud õigussuhtele Teie poolt tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimusi, v.a kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti.
TOOTED JA HINNAD
- Tooteid saab e-poes otsida ja valida liikudes mööda lehekülgi, kasutades Toote kategooriaid ja muutes kuvatavate slaideritel pakutavaid väärtuste suurusi või teostada otsingut lehe vasakul üleval nurgas oleva “luubiga”. Sinna otsingusse võite sisestada, kas tootekoodi või vähemalt 3 tootele iseloomulikku tähte ja, või numbrit.
- Kõik e-poes olevate Toodete hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu.
- Müüjal on õigus igal ajal muuta e-poes kuvatavaid hindu. Kui e-poes on muudetud hindu peale Teie poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, siis kohustub Müüja tarnima Teile vastavad Kauba tellimuse hetkel kehtinud hindadega. Teil ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.
OSTU SOORITAMINE, TELLIMUSE VORMISTAMINE, TRANSPORT ja TASUMINE
- Valige välja toode/tooted ning lisage ostukorvi.
- Ostukorvis on võimalik tooteid lisada, kustutada ja muuta. Ostukorvi uuendamiseks vajutage nuppu “Uuenda ostukorvi”.
- Valige kauba kättetoimetamiseks sobiv transpordiviis.
- Alla 50.- eurose ostu korral tasub transpordi eest Ostja Kauba kättesaamisel, valitud transportti osutavale firmale, vastavalt tema kehtivale hinnakirjale.
- Üle 50.- eurose ostu korral tasub Ostja poolt valitud transpordi Müüja.
- Sobiva Kauba ja transpordi välja valimisel vajutage nuppu “Vormista tellimus”. Teid suunatakse kliendiandmete lehele. Valige klienditüüp ja sisestage nõutud andmed.
- Olge tellija andmete ja tellimuse kinnituse lehekülgedel olevate lahtrite täitmisel tähelepanelik, sest selle informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie poolt ostetud Kauba kiire ja häireteta kohaletoimetamine.
- Juhul kui soovite Kaupa tarnida ostja aadressist erinevale aadressile, tehke linnuke “Saada teisele aadressile”, ning sisestage soovitud tarneaadress eraldi selle jaoks ettenähtud lahtritesse.
- Valige endale sobiv makseviis.
NB! Ostja on kohustatud enne makse sooritamist kontrollima, et andmed tema poolt tehtaval tellimusel on õiged.
Toodete eest on võimalik tasuda:
- Maksan tellimuse eest pangakaardiga (makset saab teostada deebet- või krediitkaardiga VISA, MasterCard, Maestro, kui pank seda võimaldab. Antud funktsiooni saab aktiveerida veebipanga konto seadetes.).
Tasudes tellimuse eest pangakaardiga toimub makse sooritamine EveryPay turvalises maksekeskkonnas, mis on väljaspool E-poe keskkonda. E-poel puudub ligipääs Ostja panga, deebet- või krediitkaardi andmetele. Teil tuleb sisestada makse sooritamiseks maksekaardi number, selle kehtivusaeg (VALID THRU) kuu/aasta, ning sõltuvalt kaardist 3 või 4-kohaline turvakood (CVV2/CVC2/CID).
Kui sooritate makse pangakaardiga, siis vajutage peale makse sooritamist nuppu “Tagasi kaupmehe juurde” ja teile kuvatakse teade “Makse on edukal sooritatud”. Kui vajutate enne makse sooritamist nuppu “Tagasi kaupmehe juurde või maksmise ajal nuppu “Katkesta”, siis makse ei laeku, Teie ostukorvi sisu kustutatakse ja tellimus tühistatakse.
Peale makse sooritamist saadetakse Teile automaatne kinnitus makse ja tellimuse sooritamise kohta. Kinnitus saadetakse Ostja poolt sisestatud e-meili aadressile. Arvet Kauba eest ei saadeta automaatselt, seda teeb inimene kes kontrollib, et kõik on korras. Seega ei saa Ostja arvet koheselt või öisel ajal ja puhkepäevadel. Tellimuse täitmine algab hetkest, kui EveryPay maksekeskus kinnitab Müüjale, et makse on edukalt sooritatud.
- Maksan tellimuse eest arve alusel pangaülekandega
Kui valite, et soovite maksta arve alusel pangaülekandega, siis arve koostatakse ja saadetakse Ostjale tema poolt tehtud tellimuses sisalduvate andmete alusel. Kui ostjaks on eraisik, siis on arve peal eraisiku andmed ja kui ostjaks on firma, siis on arve peal firma andmed. Arve ja kõik muu vajalik informatsioon saadetakse Ostja poolt sisestatud e-mailile. Ostja on kohustatud kontrollima, kas kõik on õige ja teavitama müüjat, kui midagi on valesti. Arvet Kauba eest ei saadeta automaatselt, seda teeb inimene, kes kontrollib, et kõik on korras. Seega ei saa Ostja arvet koheselt või öisel ajal ja puhkepäevadel. Tellimuse täitmine algab hetkest, kui kogu arvel märgitud summa on laekunud Müüja kontole.
TOODETE KOHALETOIMETAMINE.
- Kaup toimetatakse peale Kauba eest tasu laekumist ja vastavalt tellimuse tegemisel Ostja poolt valitud tarneviisile.
- Kui pärast müügitehingu sõlmimist selgub, et Kaup on mingil põhjusel Müüja laost otsa lõppenud ja selle tellimine ja kohaletoimetamine võtab kauem aega, siis teavitab Müüja Ostjat kahe tööpäeva jooksul ning annab teada Ostjale uue eeldatava kohaletoimetamise tähtaja. Ostjal on õigus kohaletoimetamise tähtaja pikenemise tõttu ostu-müügilepingust taganeda.
- Kaubad toimetatakse Ostjale kasutades selleks kolmandast isikust veoteenuse osutajaid (edaspidi: Kaubavedaja). Kui olete valinud tarneviisiks “Tulen ise järele” saate oma tellitud kaubale järele tulla: tööpäevadel kell 10:00 – 21.00 va. riigipühad, aadressil Toompuiestee 37A, Kopli 1, 10412 Tallinn.
- Kõik saadetised anname Ostja määratud sitpunkti toimetamiseks üle Kaubavedajale 1-2 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest, kui kaup on laos olemas ning pole öeldud teisiti.
PRETENSIOONIDE ESITAMISE KORD
- Kaupadele kehtib VÕS §-s 218 sätestatud pretensioonide esitamise kord.
- Müüja ei vastuta:
- Ostja süül Kauba füüsilise kahjustamise eest
- Puuduste eest, mis on tekkinud Kauba ebasihipärase kasutamise tagajärjel.
- Kauba nõuetele mittevastavuse korral on Ostjal õigus nõuda Kauba asendamist nõuetele vastava Kaubaga.